Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ "ΠΑΡΡΗΣΙΑΣ" ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

Η Ήρα Πατρίκα (στο μέσο) με τα μέλη της Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Εφήβων.

Η "Παρρησία", συμμετέχοντας τιμητικά στη Βουλή των Εφήβων, εκπροσωπήθηκε από τη μαθήτρια Ήρα Πατρίκα, η οποία είναι μία από τις τέσσερις συντάκτριες του βραβευμένου ρεπορτάζ μας "Πάμε λαϊκή". Ακολουθεί σχετικό ρεπορτάζ της μαθήτριας από τη Βουλή των Εφήβων...

Η Ήρα στη Βουλή με τον Υπουργό Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη και τον Υφυπουργό Σπύρο Ταλιαδούρο.
.
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ
Γράφει η Ήρα Πατρίκα
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 13 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΦΗΒΟΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ.

ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΜΙΣΘΟ, ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ , ΓΙ' ΑΥΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ" ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.

ΤΟΝΙΣΤΗΚΕ, ΕΠΙΣΗΣ, ΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΘΙΧΤΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΗΚΕ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΚΑΤΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ, Ο κ. ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ, Ο κ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ, Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ κ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ, Ο κ. ΚΥΡΙΑΖΗΣ, Ο κ. ΛΙΑΣΚΟΣ, Η κ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ, ΑΛΛΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ, ΒΕΒΑΙΑ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΙΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ.

ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, Ο κ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ ΚΑΙ Ο κ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΕΝΤΟΝΑ, ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΦΗΒΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ, ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΝΑΞΙΟΥΣ, ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ.
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, Ο κ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΩΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ… ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ, ΟΤΑΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ.

ΠΑΝΤΩΣ, Η ΜΑΛΛΟΝ ΑΚΡΑΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ-ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΠΟΛΥ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ.

ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ. ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΝΟΟΥΝ, ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ.
ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΩΣ ΕΦΗΒΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ (;) ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙΣ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ.

ΟΜΩΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΙΓΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.

ΑΣ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ, ΛΟΙΠΟΝ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ!
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου